Lexmark X4550

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lexmark X4550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Slowhand 10-06-2009

Oplossing voor Scan-probleem...

Ik heb al een half jaar de X4550 van Lexmark, draadloos printen gaat prima, maar scannen heeft tot op heden nog steeds niet gewerkt ondanks alle her-installaties, patches, nieuwe drivers, online tips etc.

Heeft me al zoveel uren gekost dat ik het definitief opgeef en iedereen afraad om deze printer te kopen als je draadloos wilt scannen met een Vista PC.

De voor mij werkbare oplossing voor scanprobleem vond ik bij de Lexmark Knowledge Base.
Ik scan nu via de USB kabel direct vanuit Windows PhotoGallery, werkt prima.

gahanzwart 27-12-2008
Geschreven voor: Lexmark X4550

Eerst wat problemen om de drivers te installeren op 1 van mijn pc's. Leek a/d pc te liggen, want bij de andere pc's werkte het in 1 keer. Verder hele fijn printer, draadloos werkt goed, ook met wpa2 beveiliging. Scannen met ocr is ook goed en je kan kopiëren zonder verbinding met de pc.

redikim 06-06-2008
Geschreven voor: Lexmark X4550

De meest eenvoudige manier om draadloos te scannen en te printen. Kopiëren zonder de PC aan te zetten.
Zeer gebruiksbriendelijke all-in one die precies doet wat je er van verwacht.
Zelfs bij wifi gebruik zeer snel met zijn print en scan werk.
Niet te groot, en eenmaal geïnstaleerd alleen een stopkontakt nodig.
Installatie op je draadloos netwerk gaat heel simpel en is binnen 10 a 15 minuten gedaan.
Als je dan de prijs bekijkt ,en kijkt wat er allemaal aan mogelijkheden opzit, is het echt een koopje.
Wil je foto's afdrukken dan verwijder je de zwarte patroon en vervangt die door een foto-cartridge. Samen met de kleur die er al in zit print je dan foto's met in totaal 6 kleuren in een zeer goede kwaliteit.

Kort samengevat: Geweldig apparaat.

romobolu 22-03-2008

Prima all-in-one!
Installatie in draadloos netwerk met meerdere computers verliep eenvoudig en vlekkeloos! Dit duurde eerste keer 15 min. Als printer eenmaal in netwerk is opgenomen, is installatie op overige pc's fluitje van een cent... (Wel even op de waarschuwingen vand firewall software reageren...)
Eenvoudige bediening.
Direct camera aansluiten en direct kopieren is vooral erg handig.
Mooie kwaliteit foto-prints op fotopapier! Papierkwaliteit wordt atomatisch geselcteerd.
Op Vista en XP geinstalleerd... géén nieuwe drivers nodig gehad.

KCee 21-01-2008
Geschreven voor: Lexmark X4550

Prachtige printer. De installatie zou een half uur kosten ... en dat WAS OOK ZO! Heel duidelijke Nederlandse handleiding. Zo van: en nu is het wireless lamp oranje, en dat is dan ook zo, doe dit, doe dat, USB stekker weg, wireless lamp wordt nu groen ... en ook dat klopt feilloos.
Heel goede afdrukken. Scannen gaat ook in 1 keer goed. Heel handig ook. Je scant wat en wireless wordt het plaatje naar je pc gestuurd. Lexmark software pakt deze automatisch op. Kortom, a child can do the laundry!
Erg tevreden dus. En dat wireless is een uitkomst. Hup dat ding op zolder, stekker er in en klaar, de verbinding komt automatisch met je wireless router.

Leosp 29-11-2007
Geschreven voor: Lexmark X4550

Deze printer onlangs gekocht. Installeren met wifi was een fluitje van een cent onder Vista. Printer werkte meteen en geeft een goede kwaliteit zeker voor die prijs. Scanner werkte niet. Was ook niet aan de gang te krijgen. Uiteindelijk bleek dat ik een nieuwe driver moest downloaden van lexmark.nl. ook de scanner werkt nu. De nieuwe driver is van juni 2007 en de printer van augustus 2007. het zou me veel tijd hebben uitgespaard als er een brief had ingezeten met de waarschuwing dat er eerst een nieuwe driver moest worden geinstalleerd.